📅 Rádi vás uvítáme 21-22.11.2025 na Kreativ Ostrava!

Odesíláme do 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇦🇹 🇵🇱 🇭🇺 !

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Kdy mohu podat reklamaci?

Chyba v Matrixu? Nedokonalý svět zas útočí? Pojďme to společně rychle napravit!

Zde jsou typické situace, kdy můžete podat reklamaci:

  • Obdrželi jste poškozené nebo vadné zboží
  • Obdrželi jste neúplnou objednávku
  • Zboží začne v záruční době vykazovat vady

Jak podám reklamaci?

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Vyfoťte zboží. Zaměřte se na poškození, obal a případné ochranné štítky (např. FRAGILE, KŘEHKÉ). Pomůže nám to s reklamací u dopravce.
  3. Formulář a fotografie zašlete e-mailem na customers@sinaran.cz
  4. Zašleme Vám instrukce pro vrácení zboží.
  5. Odešlete nám zboží. Vrácenou zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Před odesláním si zabalenou zásilku vyfoťte.
  6. Kontaktujeme vás když zásilka dorazí a zboží skontrolujeme.

Vrácení zboží

Kdy mohu zboží vrátit?

Zboží je v pořádku, ale změnili jste názor?

  • Jako spotřebitel máte právo vrátit nákup do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Zboží musí být v původním stavu: nové, nepoužité, neotevřené a před datem spotřeby.

Jak mohu zaslat zboží zpět?

  • Rádi pro vás zajistíme vrácení zboží službou Packeta (~4 EUR). Poplatek za zpětnou zásilku pak odečteme od vracené částky. Odešleme vám kód, který předložíte na podacím místě Packeta když budete zboží odesílat - není potřebné tisknout žádný štítek. Preferujeme tuto variantu vrácení zboží, je komfortní pro vás i pro nás.
  • Zboží můžete na naši adresu vrátit i jinou službou.
  • Výběr služby je na vás, ale pri vracení zboží náklady na zpáteční zásilku nesete vždy vy.

Jak podám žádost o vrácení?

  1. Vyplňte formulář pro vrácení
  2. Rozhodněte se, jakým způsobem nám chcete zboží zaslat zpět. Naší preferovanou variantou je zajistit vám zpětnou zásilku s Packeta.
  3. Vyplněný formulář nám odešlete emailem na customers@sinaran.cz .
  4. Vyčkejte na pokyn k odeslání zboží.
  5. Odešlete nám zboží. Aby ste předešli poškození zboží, zpětnou zásilku řádně zabalte. Před odesláním si zásilku vyfoťte.
  6. Po obdržení zboží vás budeme kontaktovat a společně váš požadavek dořešíme.