Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Kdy mohu podat reklamaci?
Kdy mohu podat reklamaci?
Chyba v Matrixu? Nedokonalý svět zas útočí? Pojďme to společně rychle napravit!
Zde jsou typické situace, kdy můžete podat reklamaci:
- Obdrželi jste poškozené nebo vadné zboží
- Obdrželi jste neúplnou objednávku
- Zboží začne v záruční době vykazovat vady
Jak podám reklamaci?
Jak podám reklamaci?
- Vyplňte reklamační formulář
- Vyfoťte zboží. Zaměřte se na poškození, obal a případné ochranné štítky (např. FRAGILE, KŘEHKÉ). Pomůže nám to s reklamací u dopravce.
- Formulář a fotografie zašlete e-mailem na customers@sinaran.cz
- Zašleme Vám instrukce pro vrácení zboží. Pokud neobdržíte odpověď do 3 dnů, zavolejte nám.
- Odešlete nám zboží. Vrácenou zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Před odesláním si zabalenou zásilku vyfoťte.
- Kontaktujeme vás když zásilka dorazí a zboží skontrolujeme.
Vrácení zboží
Kdy mohu zboží vrátit?
Kdy mohu zboží vrátit?
Zboží je v pořádku, ale změnili jste názor?
- Jako spotřebitel máte právo vrátit nákup do 14 dnů od obdržení zboží.
- Zboží musí být v původním stavu: nové, nepoužité, neotevřené a před datem spotřeby.
Jak mohu zaslat zboží zpět?
Jak mohu zaslat zboží zpět?
- Rádi pro vás zajistíme vrácení zboží službou Zásilkovny (~50 Kč). Poplatek za zpětnou zásilku pak odečteme od vracené částky. Odešleme vám kód, který předložíte obsluze Zasilkovny když budete zboží odesílat - není potřebné tisknout žádnýštítek. Preferujeme tuto variantu vrácení zboží, je komforntní pro vás i pro nás.
- Zboží můžete na naši adresu vrátit i jinou službou.
- Výběr služby je na vás, ale pri vracení zboží náklady na zpáteční zásilku nesete vždy vy.
Jak podám žádost o vrácení?
Jak podám žádost o vrácení?
- Vyplňte formulář pro vrácení
- Rozhodněte se, jakým způsobem nám chcete zboží zaslat zpět. Naší preferovanou variantou je zajistit vám zpětnou zásilku se Zásilkovnou.
- Vyplněný formulář nám odešlete emailem na customers@sinaran.cz .
- Vyčkejte na pokyn k odeslání zboží. Pokud neobdržíte odpověď do 3 dnů, zavolejte nám.
- Odešlete nám zboží. Aby ste předešli poškození zboží, zpětnou zásilku řádně zabalte. Před odesláním si zásilku vyfoťte.
- Po obdržení zboží vás budeme kontaktovat a společně váš požadavek dořešíme.